I. Warunki ogólne
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.mardos.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep www.mardos.pl jest prowadzony przez firmę:
Mardos Tomasz Sofiński z siedzibą przy ul. Polna 9, 67-115 Bytom Odrzański NIP: 973-069-68-28 REGON: 971309949.
3. Adres do korespondencji:
Mardos Tomasz Sofiński z siedzibą w przy ul. Polna 9, 67-115 Bytom Odrzański adres mailowy: sklep@mardos.pl
4. Zakup w sklepie internetowym www.mardos.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk “Zamówienie”.
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, podanie danych adresowych użytkownika oraz numeru telefonu, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w naszym sklepie będą realizowane w terminie podanym przy każdym produkcie o jego realizacji.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Artomeble zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe
( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) mogą spowodować trudności bądź niemożliwość w komunikacji, a także nie otrzymanie powiadomienia sms o nadaniu i numerze przesyłki.
6. Zakupione przedmioty dostarczamy firmami przewozowymi. Jest również możliwość osobistego odebrania zakupionego przedmiotu
7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.mardos.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
8. Firma Mardos wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Fakturę VAT wystawiamy dla Firm jak także osób fizycznych (prosimy o podanie pełnych danych: Nazwa firmy, NIP itd.) .
Uwaga!
Nasze produkty są starannie wykonane, aby w jak najwierniejszy sposób oddać naturalne piękno kwiatów. Podobnie jak w przypadku każdego naturalnego kwiatu, nasze produkty mogą nieco różnić się od siebie. Z uwagi na indywidualne cechy każdego egzemplarza, kolory prezentowane na zdjęciach produktów mogą nieznacznie różnić się od dostarczonych w zamówieniu.
III. Termin Realizacji Zamówień
1. Realizacja potwierdzonego zamówienia następuję od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W szczególnym wypadku czyli zdarzeń losowych niezależnych od Nas zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji do 14 dni roboczych.
2. W przypadku przesyłek kurierskich otrzymany towar należy sprawdzić w obecności kuriera. W obecności kuriera należy sporządzić protokół uszkodzenia/zniszczenia przesyłki lub jeżeli będzie wyraźnie zniszczona odmówić przyjęcia paczki.
3. Kurier ma obowiązek wniesienia paczki do drzwi mieszkania.
4. Termin realizacji podany przy zamówieniu jest przybliżonym okresem realizacji. Z przyczyn od nas nie zależnych okres realizacji może być wydłużony o 2 tygodnie.
5. Jeżeli klient dokona zmian w zamówieniu termin realizacji może ulec zmianie.
6. Asortyment można zakupić wybierając płatność „za pobraniem”.
7. Realizacja wysyłki firmy kurierskiej od 1 do 2 dni roboczych.
8. W przypadku nieodebrania zamówienia klient ponosi koszt transportu zwrotnego do nadawcy.
IV. Gwarancja i reklamacje
1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.mardos.pl objęte są gwarancją na wady fizyczne zakupionego produktu. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest 24 miesięczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia wady towaru należy poinformować nas mailowo lub telefonicznie. Do maila należy dołączyć zdjęcie i opis wady. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem. Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT lub paragon, jednak dowodem zakupu jest również historia transakcji online. Na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji Firma Mardos ma 14 dni. Zazwyczaj jednak gwarancję rozpatrujemy w ciągu 1-2 dni roboczych.
2. Uszkodzenia mechaniczne towaru należy, zgłosić mailowo lub listownie do 7 dni od otrzymania zamówienia
V. Koszty dostawy i formy płatności
1. Zakupiony u nas towar dostarczamy zawsze kurierem, bądź jest też możliwość osobistego odbioru.
2. Formą płatności jest przedpłata na konto bądź przez paynow, oraz płatność za pobraniem.
3. Przy darmowej dostawie , klientowi przysługują dwie próby dostarczenia przesyłki.
VI. Zwroty towarów
1. Kupujący może w przeciągu 10 dni od daty zakupu odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
2. Zwracany towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i nie może nosić znamion użytkowania.
3. Do zwracanego towaru musi być dołączony paragon; jeżeli wybrana została forma płatności „za pobraniem” informacja z danymi do dokonania przelewu zwrotnego.
4. Transport towaru zwracanego odbywa się na koszt Kupującego.
5. Firma Mardos zobowiązuje się do rozliczenia z Klientem w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem i Fakturą Vat bądź Paragonem.
6. Paczki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.
7. Towary tzw. nietypowe: wymiary wykonywane są na zamówienie ze ścisłą współpracą z klientem dlatego zgodnie z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5, złożenie zamówienia niestandardowego oznacza rezygnację Klienta z prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny.
VII. Ochrona danych osobowych
Wszystkie dane osobowe przechowywane w naszej bazie będą wykorzystywane jedynie na potrzeby realizacji zamówienia.
VIII. Przepisy dotyczące ustawy z dnia 24.12.2014
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@mardos.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
– imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
– datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
– wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
- adres poczty elektronicznej: sklep@mardos.pl;
- pod numerem telefonu: +48 535685595;
- formularz kontaktowy dostępny na stronach Sklepu Internetowego.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą której Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
- Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
- Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
- Regulamin – niniejszy dokument;
- Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
- Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
- Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
Usługi
- Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
- Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (Usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie Usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach Usługi Newsletter.
- Klient ma możliwość wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do Sprzedawcy. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
- Klient, posiadający Konto, po zalogowaniu się do niego możliwość zamieszczania w Sklepie Internetowym indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi odnoszących się m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. Umowa o świadczenie usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
- Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji. Zamieszczone wypowiedzi są rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
- Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
- Klient ma możliwość dodania Towarów do listy ,,Do ulubionych’’. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na dodaniu Towarów do listy ,,Do ulubionych’’ jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą usunięcia Towarów z listy bądź zakończenia sesji przeglądarki przez Klienta.
- Klient ma możliwość wysyłania wiadomości do Sprzedawcy za pomocą formularza “Zadaj pytaniej o produkt” dostępnego na karcie każdego Towaru. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza „Zadaj pytaniej o produkt” umożliwiającego Klientom kontakt ze Sprzedawcą w sprawie Towarów jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta.
- Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, zgodne z Umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- W przypadku, gdy Sprzedawca stosuje mechanizmy indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, każdorazowo przekazuję tę informację Konsumentowi, podczas składania Zamówienia, z uwzględnieniem wymogów, jakie nakładają w tym zakresie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim lub angielskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.
Postanowienia końcowe
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
- Zawarte w niniejszym Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.